Yakışıklı erkek arıyorum

İlan Sahibine Yorum Yap Adı vs Nick : betül bal
Şehir : İstanbul / Eyüp
Telefon : Numarası Gizli...
Fizik : Esmer

Eğitim Durumu : Yüksekokul Mezunu

Meslek : Cevap Yok

Gelir Düzeyi : Cevap Yok

Alkol : Evet

Sigara : Evet

Vücut Yapısı : Atletik

Boy : 176.cm

Etnik Köken : Çerkes

Medeni Durum : Bekar

Hakkında: selamlar yakışıklı erkek arkadaş arıyorum. boyu uzun olacak ve kilolu olmayacak. dul veya bekar fark etmez istanbulda yaşayan erkekler bana yazsınlar. gezmeyi hayatı yaşamayı çok severim o nedenle yakında olması sürekli zaman geçirebilmek güzel bir şey. kendine güvenen karizmatik ve mümkünse zengin erkekleri tercih ederim.

Bu İlanı Şikayet Et!
Görüntülendi

Uyarı: Her ne sebeple olursa olsun bu siteden tanıştığınız hiç kimseye para göndermeyiniz!!

Benzer Online Üye Profilleri

Online GULAY

ben gülay dulum erkek arkadaş arıyorum

GULAY / 39 Yaş / Zonguldak /
Online Feria ferdun

Selam

Feria ferdun / 29 Yaş / Konya /
Online Belinya

Merhaba Beyler

Belinya / 33 Yaş / İstanbul /
Online Sevinç

Aşk arıyorum istanbul tercihimdir

Sevinç / 35 Yaş / İstanbul /
Online betül bal

Yakışıklı erkek arıyorum

betül bal / 36 Yaş / İstanbul /
Online merve türkyılmaz

eğlenmeyi seven erkek arkadaş arıyorum

merve türkyılmaz / 33 Yaş / İstanbul /
Online nurdan hasan

sevgi .saygi.durustluk

nurdan hasan / 29 Yaş / Edirne /
Online Beymoram

Arkadaşlık

Beymoram / 34 Yaş / İstanbul /
Online Ayşe

İzmir

Ayşe / 24 Yaş / İzmir /
Online müjgan

ciddi erkek arkadaş arıyorum

müjgan / 34 Yaş / İstanbul /
Online Bariş pali

Yuvakurmak istiyom

Bariş pali / 41 Yaş / İstanbul /
Online Haifa

Elit kadın

Haifa / 28 Yaş / İstanbul /

Aldığı Yorumlar

Kemal AYDIN2 yıl önce
selam iyi günler diliyorum Hanımefendi ben Kemal yş resmi kamu kurumda muhasebe memuru olarak görev yapıyorum seninle tanışmak istiyorum şayet bu cazip teklifimi kabul edersen sevinirim ve beni bu - - - - - - - - - - - ararsan veya bir çağrı bile verirsen emin olki asla pişmanlık duymazsın aksına sende memnun kalırsın bide gizlilik ve dürüstlük olmak şartıyla tabi bu söz ikimiz içinde geçerlidir TŞKLER
Muhammet2 yıl önce
Örb betul hanım soy ısmınızı gercek hakını verıyosunuz sanslı kısı olmak ıstıyorum
Önder2 yıl önce
Merhaba ben Ömer Kadıköyde yaşıyorum. yaşındayım. Sizinle tanışmak isteri. İyi günler.
Furkan bektemir2 yıl önce
Merhaba tanışmak isterseniz arayabilirsiniz
Barış2 yıl önce
Ben Eyüp ye oturuyorum tanışmamda bi sakınca varmı
Murat soylu2 yıl önce
Merhaba bende seni arıyorum buluşalımmı seni beğendim
Erhan akyel2 yıl önce
Yakışıklı gencin betul hanim bana ulaşın benim numaram acil arayin
Murat mert2 yıl önce
Merhaba ben murat yaşındayım boy kılo atletik vücudum var buda benım numaram ararsanız konusuruz
Mzlm brs2 yıl önce
Slm tanisalim bende tuzla dayum gorusebiliriz
Ali2 yıl önce
Ali ben yaşındayım ekle görüşelimmm
Ozelci2 yıl önce
Merhaba hanımefendi sizinle birbirimize uyumlu olacağımızı düşünüyorum arzu ederseniz sizinle tanışmak isterim İstanbul Güngören de oturmaktayim bekarım sizinle nasıl iletişime gecebilecegimi bilmiyorum sizde beni tanımak isterseniz mesajınızı bekliyorum teşekkür ederim
Hami Akyol2 yıl önce
Merhaba Nasılsınız Konuşabilirmiyiz Müsaitseniz mailden geri dönüş ypabilimisiniz hami_-_ .com.tr
Ergün Şenol2 yıl önce
Merhaba ben yakışıklı vs bakımlı bir erkegim size uygun olabileceğimi düşünüyorum bana dönüş yapın lütfen
Abdullah2 yıl önce
Bana sustuklarımı dinleyecek, Birisi lazım, " BOĞULUYORUM....."
Osman ÖZAY2 yıl önce
Merhaba ciddi evlilik için benimle çay içmeye ne dersin
Furkan2 yıl önce
Mrb Tanışmak istiyorum Furkan zengin ,.........
Naci2 yıl önce
Selâm merhaba mümkünse konuşalım ıstiyorum adım naci
Gökhan2 yıl önce
Slm mrb nasılsın sizinle tanışmak isterim sizde tanışmak isterseniz
Oktay çakar2 yıl önce
Selam hanfendi… ciddiseniz tanisalim .. Yanliz yasiyorum anlasirsak guzel bir beraberligimiz olur. Tel
Barkin karadag2 yıl önce
Merhaba istediğin kişiden kişiye değişebilir istanbul avrupa yakasindayim gorunce yakisikli mi degil mi sen karar verirsin ;) mail adresinden ulasabilirsin istersen
Bekes2 yıl önce
Selam tanımak isterim sizi biraz konuşup tanışabiliriz ne dersiniz
Mehmet Çavuşoğlu2 yıl önce
Beşiktaş uskudar şehir hatları dentur avrasya da kaptan gemi kaptanı olarak çalışıyorum yakın olmasını belirtmişsin mesleği gereği zaten bakımlı yakışıklı genc atletik VUCUDA sahibim eğer dilersen iyi vakitler geçirebilir hafta sonlar kendime ait yatımla boğaz turları atabilir eğlene biliriz buraya numaramı yazıyorum eğer sakıncası da yoksa araya bilirsin
Eyüp2 yıl önce
Merhaba iyi günler dilerim ben Sarıyer den esnafim yaş biraz Deli biraz dolu biriyim iki Medeni insan gibi arkadaş dost Luk için merhaba demek isterim ya siz
kadir kara2 yıl önce
Sizinle tanışma şansım varmı bende istanbuldanim
mehmet2 yıl önce
merhaba ara konuşalım. hursit .com
Ömer.karakaş2 yıl önce
Slm.canim
Cabbar2 yıl önce
Merhaba
Mikail2 yıl önce
merhaba
Hikmet3 yıl önce
Slm istanbuldan
Sinan kizilboga3 yıl önce
Selam
Murat3 yıl önce
Slm burada yalnızım eşlik edermisin bana
Osman3 yıl önce
Osman
Altan yıldız3 yıl önce
Bakımlıyım mutlu ederim
Neco3 yıl önce
Selam betül hanım çok hoşsunuz
Cemal3 yıl önce
Slm seni tanımak istiyorum yürekten adam gibi istanbulda yaşıyorum y esmer bosanmak uzereyim.
Erdem ısık3 yıl önce
Merhaba bugün İstanbul soguk hava buruktu taki sizı gorene kadar bir merhaba diyelim sıcak
Ferhat kale3 yıl önce
Mrh ben kendimi cok uzun anlatiyim. Wapsap ben yurtdisinda yasiyorum.
enes demir3 yıl önce
Ben enes malik istanbulda yaşıyorum turizm şirketim var ara beni canım
Cenk3 yıl önce
İstanbul Taksim'de burom var. yaşında olgun evli medeni gizliliğe önem veren samimi Doğal kültürlü kısaca gönül insanı beyim.beni tanirsan doğru insanla olduğunu sen diycen sevgiler saygılar
yaşar atilla alp3 yıl önce
selam ben atilla ekleyin tanışalım
Yavuz3 yıl önce
Slm yavuz ben seninle tanışmak isterim
rıfat çam3 yıl önce
selam Betül hanım
Burak Martel3 yıl önce
Merhaba ben burak yaşım ankaradayım. Seninle görüşmek istiyorum. Çok zenginim. Dedemin mirası bana kaldı milyon tl. elionmartel yandex.com skype adresim ekle beni seni bekliyorum.